هیچکدوم رو نمیشناسم
ولی بیمارستان محب یاس (میرزا کوچک خان سابق) بیمارستان دولتیه مخصوص زنان و زایمان
منم میخوام طبیعی برم
خیلی پرس و جو کردم رفتم اونجا همه چی اشو در آوردم
همه راضی بودن هم دکترا هم پرسنل اش
اگه خواستی راجب اونجا هم یه فکر بکن❤️
مهدیه میگن دانشجو زیاد داره اگه طبیعی میخای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.