۵ پاسخ

فقط وقتی از زیر پتو برمیدازی چند ساعت بذار داخل یخچال استراحت کنه بعدش ازش بردار...

خب شیر و بجوشون ما باشیر محلی درست میکنیم
انگششتو بزن تو شیر در حدی که ولرم رو به گرم باشه جوری که انگشتت نسوزه و بشه تحمل کرد
بعد یه کاسه ماست خوری ماست و هم بزن بریز تو شیرت من بسم الله میگم بعد هم میزنم درشو میزارم پتو میندازم سه ساعت بعد درشو باز میکنم.
اینم ماستم

تصویر

هیچ کاری نداره شیر بحدی گرم باشه که انگشت داخلش میزاری نسوزه انگشتت خیلی هم داغ نباشه گلم بعدش توی هر ظرفی میخوایی ماست بزنی بریز یه کاسه ماست هم بزن با یه قاشق خامه صبحانه قشنگ هم بزن با ماست بعدش اون مایه ماست قاطی شیرت بکن هم بزن شیر خوب درش پارچه بزار که عرق میکنه ابشو بگیره عزیزم بعدش بزار لای پتو ماست 8 ساعت بزار بمونه لای پتو بعدش بردار بزار یخچال عزیزم

من خوب گرمش میکنم بعد میذارم ولرم شه ن زیاد سردبشه ن زیاد داغ باشه بعد تو ی ظرف یک یا دو ملاقه شیرمیریزم با ۵یا۶قاشق ماست بعدشم هم میزنم قاطیه شیر دیگ میکنم اکه می بینی ماستی ک ب شیرت زدی کمه باز اضافه کن.بعد درشو نبند بذار ی جایه گرم روشم ی پتو بنداز بعداز چن ساعت ببین گرفته بذار یخچال و نوش جان روش من اینه

اهههه من دیشب درست کردم چی شده کاملا خامه هستش عزیزم

سوال های مرتبط