۷ پاسخ

منم دارم پماد زدم هیچ تاثیرنداشت میخوام عمل کنم

من پماد رکتول زدم دو سری خوب شد

رفتم. هنوزم دارم😬

هیچی هنوز دارم درد میکشم

من نگرفتم

هیچکار

پاد انتی هموروئید بزن یا اگه حاد شیافش

سوال های مرتبط