من کلکسیون ودارم..شیاف شبی یکی..آمپول پروژسترون هفته ای یکی.امپول انوکساپارین شبی یکی 😂
من،روزی دوتا شیاف و هفته ای یدونه پروژسترون ۵۰۰
من روزی ۲ تا شیاف میزارم هرشبم امپول انوکساپارین
روزی دوتا شیاف و هفته ای بکی امپول
دکترم گفت لازم نیست شیاف بزاری ولی من با اصرار خودم میزارم. شبی که امپول میزنم دیگه شیاف نزارم؟
من ✋🏻😅روزی دوتا شیاف و هفته ای یدونه امپول
من روزی دوتا شیاف۴۰۰میذارم کاش برامنم شبی یک شیاف و هفته ای یه آمپول بود،شیاف راحت گیرم نمیاد
من از اول بارداری شیاف میزارم ازقبل عید هم هفته ای یه دونه آمپول هیدروکسی پروژسترن میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.