کیا مثل من هم شیاف میزارن هرشب هم هفته ای یه امپول میزنن؟

۸ پاسخ

من کلکسیون ودارم..شیاف شبی یکی..آمپول پروژسترون هفته ای یکی.امپول انوکساپارین شبی یکی 😂

من،روزی دوتا شیاف و هفته ای یدونه پروژسترون ۵۰۰

من روزی ۲ تا شیاف میزارم هرشبم امپول انوکساپارین

روزی دوتا شیاف و هفته ای بکی امپول

دکترم گفت لازم نیست شیاف بزاری ولی من با اصرار خودم میزارم. شبی که امپول میزنم دیگه شیاف نزارم؟

من ✋🏻😅روزی دوتا شیاف و هفته ای یدونه امپول

من روزی دوتا شیاف۴۰۰میذارم کاش برامنم شبی یک شیاف و هفته ای یه آمپول بود،شیاف راحت گیرم نمیاد

من از اول بارداری شیاف میزارم ازقبل عید هم هفته ای یه دونه آمپول هیدروکسی پروژسترن میزنم

سوال های مرتبط