عزیزم کاملا درکت میکنم منم بچه اولم تو هفته های شما بدنیا اومد خیلی سخت بود نگهداری ازش اینقدر کوچیک بود میترسیدم عوضش کنم
من اول نمیتونست سینه مو بگیره دکتر گفت چون سینه تو پس نزنه با یک سوند باریک از کنار سینه ام رد میکرد به یک قطره چکون وصل میکردم سینه ام تو دهنش بود اما از طریق اون سوند میرفت تو دهنش
بعدش با قطره چکون از کنار سینه ام میریختم
۲۰ روزگیش بود ک تونست سینه بگیره
عزیز همه ما همین بودیم منم انقدر گریه میکردم الان بهتر شده شیر دادنم
از بالش شیردهی کمک بگیر
شیر دوش اگه داری بدوش
سینه هاتو ماساژ بده قبل شیر دادن ک ررون بشه
بچه چون اولش فکش زود خسته میشه زیاد نمیمکه شیر کم میاد با شیر دوش ک بدوشی شیرت را میفته
مبارک عزیزم قدمش خیر باشه
چرا ۳۴ هفته زایمان کردی ؟؟
بچت تو دستگاه موند یا نه ؟؟
زایمانتو طبیعی انجام دادن یا سزارین ؟؟
ممنون میشم جواب بدی چون من مسمومیت بارداری گرفتم احتمال زایمان زودرس داشته باشم بخاطر اون نگرانم
بسلامتی عزیزم چرا بلد نیستی خوب گوش کن به حرفشون بعد انجام بده بعدشم نوزاد 34 هفته قدرت مکیدنش ضعیفه و زیاد بلد نیست احتمال خود نوزادت هم همکاری نمیکنه و تا بیایی یکم عادت کنی زمان میبره
الان شما زایمان کردی نوزادت تو دستگاهه؟؟ و تا کی باید بمونی بیمارستان
یاد میگیری بابا همه که از اول مامان نبودن از یجایی شروع کردن یا بچه دوروبریا رو دیدن و یاد گرفتن نگران نباش
وا خب بگو خونه برم راحت تر میتونم به بچم رسیدگی کنم فوقش شیر خشک میدی مثل بقیه
آخی😂😂😂قدمش برات خیر و مبارک باشه
۳۴هفته خوبه دستگاه نرفته آمپول ریه زده بودی عزیز؟
سلام خوبی قدم نو رسیده ات مبارک باشه بسلامتی چند کیلو بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.