تا یه ماه اول بنظرم ک یکم جون میگیره بعدش دیگ خودش بیدار میش
یه ماما ب من گفت یکی دو هفته اول خیلی مهمه ک قند بچه افت پیدا نکنه بعدش دیگه خود بچه هروقت بخواد بیدار میشه و...
من تا ۱ ماه دادم ماما ک گفت بهم ۱۵ روز
بعدش خودش بیدار میشه رورا معمولا همون دوساعت شب ۴.۵ ساعت میخابه
تا 3 ماهگی
منکه ماما گرفتم از ۲۳ هفته کلاس میرم آموزش میده میگه فقط دو هفته اول بعدش خودش گشنه شه گریه میکنه برا شیر یا بیدار میشه خودش
اوایلش باید هر ۲ساعت بهش بدی که قندش نیوفته چون همش خوابه
اگر تا ۲سالگی بخوای هر ۲ساعت شیر بدی که بچه میشه خرس😅
فقط ده روز اول بخاطر افت قندش بعد اون گرسنه بشه گریه میکنه
نهایت دو هفته اول دوساعت یکبار بیدار میکنی شیر میدی ،بعد اون باید بزاری خودش بیدار بشه ولی تا یک ماهگی نباید خیلی طولانی باشه فاصلش مثلا هر ۵ ساعت بیدار بشه ! اگر بخوای طولانی مدت اینکار رو تکرار کنی عادت میکنه و بیچاره میشی
تا دو سه هفته اول
بعدش هر وقت خودش خواب
هر۲ساعت باید بدی چون نوزاد اوایل گریه میکنه ، بعد هر سه ساعت ، سه ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.