پسرم واکسن زده عیبی نداره ببریمش بیرون؟

۵ پاسخ

نبر
بدن درد داره کلافه ست

نبریش بهتره بچه بدن درد داره اذیت میشه.

مواظبش باش
من پسرم واکسن 6 ماهگی که زدیم شبش رفتیم شمااال اما کلا حواسم بود تب نکنه

بهتره نبری چون باید حواست باشه تب نکنه

نبریش بهتره

سوال های مرتبط