منم داغون شدم مخصوصااا پیشونیم افتضاح لک افتاده
واسه خشکی زیاد پوست یه کم روغن نارگیل بزن خوب میشه ...من قبلاً پوستم چرب بود نمیدونم چی شد یهو پوستم خشک خشک شد ...چند وقت صبحا با ژل میشورم و یه کم روغن نارگیل میزنم ...پوستم خوب شده انگار هر کی هم میبینه میگه چیکار کردی انگار لک های صورتت کم شده
منم انقدر صورتم خشک شده ک رنگپوستم خیلی تیره شدع از ابرسانم استفادع میکنم ولی اب و میوه خیلی کم میخورم
پلکمم افتادگی پیدا کرده میخام برم بوتاکس شقیفه
صورتت ماشالله صافه
آبرسان و ضدآفتاب ی مدت مرتب استفاده کن پوستت خیلی خوب میشه
ضدآفتاب حتی تو خونه هم باید استفاده کنی
اول با شوینده مناسب صورتت بشور بعد ک هنوز ی کوچولو نم دار هست آبرسان بزن.بهتره آبرسان به صورت ضربه ای بزنی.۵ دقیقه بعد ضدآفتاب بزن.من تو خونه در طول روز نهایت ۳ بار میزنم ضدآفتاب
عزیزم چندسالتونه؟
هر وقت گفتم فرداش جوش زدم 🤣🤣🤣
هیچ کاری نکردم گاهی آبرسان میزنم
اینجوری صاف باشه عالیه
والا پوست منم داغونه اعتماد به نفسم شده ۰
عزیزم متناسب با پوستت روتین پوستی بگیر .و جاهایی که خط افتاده رو بوتاکس بزن .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.