سلام خانوما خوابیدن روی پهلوی راست مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

هیچ مشکلی نداره
کسی نمیگه پهلو رست بده فقط میگن چپ بهتره

به پهلوی چپ بخوابی بهترخونرسانی میشه به جنین دکترم به من گفت و من پهلوی چپ که هستم خواب راحت تری دارم

من میخوابم
بیشتر روی راست راحت‌ترم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۰ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری