خصوصی بخوای بری بهتره دکترت تو همون بیمارستان باشه .دولتی طبیعی بخوای هر وقت دردت گرفت برو
من که سر دخترم همون موقعی که دردم گرفت با نامه دکترم رفتم تشکیل پرونده دادم
فکر نکنم زودتر رفتنش ضرورتی داشته باشه
به من که بیمارستان گفت صبح روز عمل با نامه پزشکت بیا لازم نیس زودتر بیای
نه بابا از ۳۴/۳۵ هفته هم بری خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.