درخواست بده بهم مهربون اکانت قبلیم مسدود شد🥲🥲
فعلا دو وعده صبح و عصر
دو وعده میخوره
یه وعده نهایتا دو وعده اونم بین شیر که وعده اصلیش که شیر هست حذف نشه.بچه با غذا وزن نمیگیره استپ میزنه
دو یا سه وعده، گاهی خوب می خوره گاهی همون یه وعده رو هم نمی خوره، البته پوره سیب و کدوحلوایی خیلی دوست داره
فعلا دو وعده
سه وعده هر وعده دوقاشق میخوره بقیشو با ناراحتی تمام خودم میخورم و تصمیم میگیرم دیگ از فردا غذا نذارم براش و دوباره از فردا روز از نو روزی از نو😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.