کسی از این شیر خشک داده
این بهتره یا نان
از نظر وزن دهی میگم

تصویر
۵ پاسخ

این تلخ نیست
دختر من تروویتال اچ آ میخوره چند روزه حالشو بد میکنه

دکتر برای دخترم ۲ رو نوشت
مزخرفه هر وقت خورد عوق میزنه
از اونطرف تلخخخخخخ تلخخخخ

اصولا شیرخشک های رژیمی وزن دهی زیاد ندارن

نان وزن دهیش عالیه

من میدم وزن دهی معمولی داره من نان ندادم چون میدیدم یبوست میشن اکثرا دیگه از اول ببلاک دادم

سوال های مرتبط

مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی