این تلخ نیست
دختر من تروویتال اچ آ میخوره چند روزه حالشو بد میکنه
دکتر برای دخترم ۲ رو نوشت
مزخرفه هر وقت خورد عوق میزنه
از اونطرف تلخخخخخخ تلخخخخ
اصولا شیرخشک های رژیمی وزن دهی زیاد ندارن
نان وزن دهیش عالیه
من میدم وزن دهی معمولی داره من نان ندادم چون میدیدم یبوست میشن اکثرا دیگه از اول ببلاک دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.