۱۱ پاسخ

حالامن هرکاری میکنم نگیرههههه
بدجوربهش عادت کرده میترسم سخت بشه ازپستونک بگیرمش البته دکترگفت بخاطرکولیکشه رفع بشه پستونکم کم میگیره

فریگ بخر

بفرما عزیزم

تصویر

من برا دخترم اونت گرفتم از ۲ روزگی دادم گرفتش

منم مث شمام هرکاری میکنم نمیگیره

معمولا اونت و راحت تر میگیرن بچه ها ولی اکه نتونستی بگیری براش همین آبی رو تلاش کنی میگیره منم پسر بزرگم با همین آبیه شرو کرد پستونک گرفت

پسر من فقط اینو میگیره

تصویر

اونت بگیر اونو راحت میگیرن بچه ها

عزیز یه ذره شیرین کن بزار دهنش

اینا خیلی بزرگن😐
مخصوصا اون طوسی
اونت ۰ تا ۶ ماهو بگیر

اونت بادومی مخصوص بدو تولد تا ۶ رو بگیر

سوال های مرتبط