۳ پاسخ

منم خيلي استرس داشتم اما واقعا سخت نبود
روز اول هر ٤ساعت پاراكيد دادم با كمپرس سرد
گذاشتم رو پاش فقط شب دماي بدنش تا٣٧/٥بالا رفت دستمال خيس گذاشتم رو سرش اومد پايين خوب شد فرداشمهر ٦ساعت پاراكيد دادم ي بارم كمپرس گرم پاهاشم درد نگرفت حتي واقعا سخت نبود

خیلی راحته

خییلی آسونه نگران نباش پسرمن سرهیچکدوم ازواکسناش خییلی اذیت نشد

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی