منم خيلي استرس داشتم اما واقعا سخت نبود
روز اول هر ٤ساعت پاراكيد دادم با كمپرس سرد
گذاشتم رو پاش فقط شب دماي بدنش تا٣٧/٥بالا رفت دستمال خيس گذاشتم رو سرش اومد پايين خوب شد فرداشمهر ٦ساعت پاراكيد دادم ي بارم كمپرس گرم پاهاشم درد نگرفت حتي واقعا سخت نبود
خیلی راحته
خییلی آسونه نگران نباش پسرمن سرهیچکدوم ازواکسناش خییلی اذیت نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.