۳ پاسخ

غسل نفاس..استحاضه..قلیله الکثیره
ماهرسه تاشومیگیم

بفرماااااا

تصویر

چهلم غسل نداره فقط اگه لکه بینی داری غسل استحاظه میتونی انجام بدی منکه چهلم نرفتم حموم

سوال های مرتبط