به نظرم خوبه نسبتا ۴ ماهگی باید دوبرابر بشه که شده
دختر منم وزن تولد 3بود تازه رفته4 ماهگی 5700 بود بازم بچه شما از دخترمن وزنش خوبه که
عزيزم خيلي خوب وزن گرفته
دقیقا دختر منم وزن تولدش ۲۷۵۰ بود، یه مدت بستری شد نتونست درست و حسابی شیر بخوره، پنج روز پیش ۵۵۰۰ بود وزنش رفلاکس هم داره چون رفلاکس داره هرچی شیر میخوره هی بالا میاره😭 شیر هم مجبورم ای آر بدم بهش اصلا درست و حسابی وزن نمیگیره نمیدونم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.