۳ پاسخ

خوبه عزیزم وزنش عاليه، سر ساعت استامینوفن بدش ان شاءالله که راحته وتب نمیگیرش، من پسرمو چهار ساعتي استا میدادم،

وزنش نرماله چهار ماهگی وزن باید دو برابر زمان تولد باشه ک وزن دکتر تو نرمال عزیزم
دختر منم واکسن چهار ماهگی زدم براش دویروز خیلی اذیت شدم
تب کرد
بعدش نصف شب بالا آورد س بار

خوبه وزنش

سوال های مرتبط