رابطه در هفته های اول میشه داشت؟

۵ پاسخ

منکه از اول نداشتم

داشته باش اگه لک و درد شدید نداری
سعی کن اروم باشه

من داشتم

میگن ضرر داره ولی دکتر گفت آروم باشه اشکالی نداره من که فقط میل جنسیم رفته بالا از علائم بارداری 🤣🤣🤣🤣

نه خطر داره

سوال های مرتبط

مامان جوجمون مامان جوجمون هفته شانزدهم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته هفدهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
بابای عسل بابای عسل هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری