خانومای هفته من میشه رابطه داشت؟؟

۶ پاسخ

بهتره سه ماه اول نداشته باشی
ولی از دکترت بپرس

بهتره نداشته باشی

با احتیاط میشه عزیزم

مامان فنچ جان گروه بارداری داریم ایتا اگه خواستی آیدی بده

از دکترت سوال کن...
توهفته های اول نداشته باشید بهتره
حاملگی اولم بچمو ازدست دادم بخاطر همین نزدیکی

من بارداری قبلم داشتم از اول تا آخر.

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
بابای عسل بابای عسل هفته هجدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان لنا جانم🌻❤ مامان لنا جانم🌻❤ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لنا جانم🌻❤ مامان لنا جانم🌻❤ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 هفته سی‌وهشتم بارداری