بهتره سه ماه اول نداشته باشی
ولی از دکترت بپرس
بهتره نداشته باشی
با احتیاط میشه عزیزم
مامان فنچ جان گروه بارداری داریم ایتا اگه خواستی آیدی بده
از دکترت سوال کن...
توهفته های اول نداشته باشید بهتره
حاملگی اولم بچمو ازدست دادم بخاطر همین نزدیکی
من بارداری قبلم داشتم از اول تا آخر.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.