ويتامين D فقط در چربي حل ميشه و بعد جذب بدن ميشه. شما هر غذايي هم بخوري بالاخره به مقدار چربي داره كه ويتامينD درونش حل بشه
بعد ناهارت یا کنار ناهارت بخور
تهوع بهت میده
بعد ناهار بخور با غذای چرب بهتره میگن من بعد ناهار یا شام یا صبونه میخورم
چون ویتامین محلول در چربیعه. میشه با شیر پرچرب هم بخوری. یا با اجیل و مغزهای چرب
با غذا بخوری جذبش بیشتره حالا چرب و غیرچرب زیاد توجه نکن.واقعا شاید کسی چرب نمیخوره.
چیزی نمیشه
فقط میگن جذبش بیشتره اون جوری
ن بابا کلا میگن بعد ناهار بخوری بهتره
حدالامکان میگن اما بهتر نوع غذا اوکی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.