سلام عزیزم باه زنان استفاده کردی نتیجه داد؟
من مثبت نمیشم چون اقدامی صورت نگرفته با این وضعیت جنگ
روز ۲۸ سیکل🥲هنوز بیبی نزدم حس میکنم قراره پریود شم💔
۳روز تاخیر بی بی منفی
عصبی ناراحت دپرس ناامید
شش روز تاخیر دارم ولی هنوز آزمایش نرفتم بی بی هم نزدم
امروز موعدمه البته ک براساس دوماه پیش دیروز باید میشدم
روز۷تاخیر پریود شدم
روز ۱۹ کورتاژ
امروز ۱۳ سیکلمه میخام برم سونو بعدم اچ سی جی🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.