۹ پاسخ

سلام عزیزم باه زنان استفاده کردی نتیجه داد؟

من مثبت نمیشم چون اقدامی صورت نگرفته با این وضعیت جنگ

روز ۲۸ سیکل🥲هنوز بیبی نزدم حس میکنم قراره پریود شم💔

۳روز تاخیر بی بی منفی
عصبی ناراحت دپرس ناامید

شش روز تاخیر دارم ولی هنوز آزمایش نرفتم بی بی هم نزدم

امروز موعدمه البته ک براساس دوماه پیش دیروز باید میشدم

روز۷تاخیر پریود شدم

روز ۱۹ کورتاژ

امروز ۱۳ سیکلمه میخام برم سونو بعدم اچ سی جی🫠

سوال های مرتبط