بچه ها شماره بيمارستانو ميزارين لطفا
هرکس زنگ زد پرسید اینجا بگه لطفاً
وی ای پی
طبیعی
سزارین
یه قلو
دوقلو
عسگریه هم شنیدم وی ای پی خیلی خوبه.
اون حتماً گرون تره
به من گفتن با تعرفه جدید ۶۰ تومن
والا من امروز زنگ زدم پرسیدم سزارین۳۰تومن
طبیعی رونپرسیدم
قیمت اتاق وی ای پی هم نپرسیدم
برای دوقلو هم۵۰تومن
تازه اینا قیمت با بیمه ست بدون بیمه یه قلو۴۵تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.