بیمارستان عسگریه اصفهان برای سزارین خوبه

۵ پاسخ

غرضی بنظرم بهتره

بیمارستان مهرگان ، کیلینک اصفهان ، و خانواده عالین

من رفتم اونجا برای ان اس تی جالب نبود حقیقتا

من خواهر شوهرم اتاق وی ای پی گرفت عالی بود
خودمم اونجا قطعا زایمان میکنم
زندایی همسرم هم اونجا زایمان کرد
بیمارستان خوبیه

من خودم دکترم اونجاست و بیمارستان سینا،۹۰درصد میرم سینا

سوال های مرتبط