۶ پاسخ

دختر خاله ام اونجا طبیعی زایمان کرد راضی بود
فقط بچه اش رو تو دستگاه گذاشتن خیلی پول چاپیدن

دکترتون کیه؟؟؟
والا عسگریه مجهز ترین دستگاهارو داره برا زایمان

اگه برین بخش وی ای پی واقعا خوبه

اصلا خوب نیست....خدمات بخش نوزادان و ان آی سیو اصلا مجهز ندارن
من چون زایمانم نارس بود و دکتر خودم بیمارستان عسگریه بود گفت اصلا نیا اونجا....

ن اصلا خوب نیس

من وی ای پی عسکریه بودم عاااالی بود

سوال های مرتبط

مامان آقا راستین مامان آقا راستین روزهای ابتدایی تولد