عزیزم نیاز به دکتر داری اونم روانشناس
چون با شناختی که ازت دارم
روح و روانت خیلی خرابه
سعی کن زود درمان کنی
اگه هزینه برات مهم نیست
میتونی با پرفسور حق شناس آنلاین نوبت بگیری و تصویری باهات صحبت میکنه و ریشه یابی میکنه
و درمان میکنه
چون زندگی پر چالشی داشتی. اینطوری شدی
فک کنم حملات پنیک میشی ..یکم سرچ کن در موردش
آره من همیشه اینجوری ام.
چند بار پیش روانشناس هم رفتم بهم گفتن که ریشه تو بچگیت داره یه مدتی خوب میشم یهو دوباره بر میگرده
بابد حتما بری دکتر وگرنه نمیتونی کنترلش کنی و بدتر میشی
من قبلن اینجوری بودم یادمه دکتر رفتم ی قرصی بهم داد خیلی بهتر شدممم ولی یادم نیست اسمش ولی دمنوش بابونه دم کن خیلی خوبه واسه ارامش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.