تنها راه اروم شدنش ماساژ هست واگه اقات بلده رگ بگیره یکم درد داره ولی خب تا دوروز ارومه اگه رگ بلدنیس بگیره ماساژ بده محکم تاجایی که تحمل داری بهتر میشه منم همینجوری هستم قسمت راست راه که میرم میلنگم از شدت درد زیاد
عزیزم من از ۱۳هفته این درد اومده سراغم🥲یه روز خیلی شدیده یه روز دردم کمتره،.کارایی که میکنم کمپرس سرد و گرم میذارم و چندتا حرکت کششی میرم تو ذره بین بزنی میاره،.توالت فرنگی استفاده میکنم،.زیاد نمیشینم و اکثرا دراز میکشم یعنی باید استراحت کنی تا دردت بهتر بشه
روزی نیم ساعت حتما پیاده روی کن😁
منم دقیقا امونمو بریده از دردش گریم میگیره
دکترمم گفت نمیتونی داروبخوری فقط استامینوفنبرای کنترل دردش میتونم مصر فک کنم
گاهیم حوله گرم میکنم میزارم روش یکم بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.