۸ پاسخ

منم 😢

من انقد درد دارم بعضی وقتا گریه م میگیره

خیلی دردبدیه منم داشتم اوایل بارداریم
مخصوصاوقتی دستشویی میرفتم پدرمودراورد
بعداین جفتمم پایین بود نمیدونم علتش همون بودیانه
بعددکترم گفت شیاف بزارم
الان خداروشکربهترم

هیچ چاره ایی جز استراحت نداری

منم هستم نمیدونستم درد سیاتیکه فک کردم لگنم داره جا باز میکنه🥲🥲🥲

وای منم تو بارداری اینطوری شدم
این دیگه چه دردیه اخه خیلی مسخره اس🥲

من تازه بهتر شدم
اینجوری بودم تو هفته های قبل
فک نمیکنم بشه کاریش کرد

منم اینجور کمرم و باسنم خیلی اذیتم میکنه

سوال های مرتبط