۹ پاسخ

خداروشکر این مرحله رو گذروندم خیلی سخت بود ولی گذشت

عزیزم بی حسی فقط گریه میکنه مثل واکسن زدن بعدش میتونی چشمات رو ببندی نگاه نکنی یا کسی همراه ببر
من روش حلقه ختنه کردم پسرم رو خوب بود خداروشکر
از الانم پیشاپیش مبارکش باشه

کجا میبریش؟ جای خوب تو اهواز. منم جرات ندارم برم صدای گریه هاشو بشنوم

خیلی بددده منم دلم نمیادببرمش ختنه😭

وای خیلی بده من سر پسرم افسردگی گرفتم کاش نمیرفتم
ولی سر اینم باز میرم دلمم نمیاد وقتی درد و خون ریزی میشه من کنارش نباشم بغلش کنم

وای منم منتظرم بهم زنگ بزنن ببرم از حالا دارم از استرس دیونه میشم

من دچار فروپاشی روانی شدم تا چند روز که اون لحظه رو دیدم🥲

ولی سر نیکان نرفتم الحمدلله خوبم

من سر پسر اولم رففتم دیدم افسردگی گرفتم دوسال

سوال های مرتبط