دندونی ک پارسال عصب کشی و روکش کردم آلان خیلی درد میکنههه

۲ پاسخ

شما چیکار کردید دندونتون رو

ممکنه از کناریش یا بالاییش باشه منم همین طوری بودم بعد فهمیدم مال یه دندون دیگم بوده

سوال های مرتبط