۳ پاسخ

عصب کشی بشه احتیاج ب آمپول نداره عزیزم فقط ازدکترت نامه بگیر ک قبول کنن درست کن. و اصلا عکس نگیرن ضررداره

وای 😫مال منم مثل شما رفتم گفتن نه

توی دوران بارداری اصلا عکس نمیتونی بگیری به هیچ وجه خطرناکه ولی یسری دندونادرست میکنن

سوال های مرتبط