من از باسلام اقساطی خرید کردم
دیجی پی رو نصب کن بزن رو اعتبار دیگ بقیشو خودش میاره کد ملی و شماره تماس اینا رو ثبت میکنی بهت اعتبار میده.
ولی بنظرم نمیصرفه،یبار موقع خرید کارمزد میگیره،دوباره وقتی میخای اقساط رو پرداخت کنی باید کارمزد بدی. از هیچی بهتره،برنامه با سلام اقساطیش کارمزد کمتر میگیره ب نسبت دیجی کالا
من ازترب پی خریدمیکنم
من همیشه خرید میکنم داخل دیجی کالا وسیله موردنیاز رو انتخاب کن بعد ادامش ک جلو بری خودش گزینه اقساطی دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.