سلام خانوما آزمایش آنتیم چطوره

تصویر
۴ پاسخ

سلام نرمال بلطف خدا

ولی به دکترت نشان بده انگار نمودار اول زده۱به۲۵۰ممکنه ریسک بالا باشه

خیلی کم رنگ افتاده اولی
ولی هردو رو برات نگاتیو یعنی طبیعی زده

اینم هست ببینین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان حلما💙 مامان حلما💙 ۷ ماهگی
مامان ایلیا😇💫 مامان ایلیا😇💫 ۷ ماهگی
مامان نیهان🐣🍋 مامان نیهان🐣🍋 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی