نه بابا جای نگرانی نداره بهتر که پایینه هرروز بستنی بخور و میوه و ابمیوه طبیعی بدون نگرانی بچه هم حسابی وزن میگیره منم مقدم پایین بود الان هفته ای یه بار اب هویج بستنی و هرروز یه بستنی کیم و دو سه روزی یه بار هم شیک درست میکنم میخورم🤣🤭
چنده
برای من ۷۰بود ناشتام
۹۰هم بعد محلول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.