۲ پاسخ

نه بابا جای نگرانی نداره بهتر که پایینه هرروز بستنی بخور و میوه و ابمیوه طبیعی بدون نگرانی بچه هم حسابی وزن میگیره منم مقدم پایین بود الان هفته ای یه بار اب هویج بستنی و هرروز یه بستنی کیم و دو سه روزی یه بار هم شیک درست میکنم میخورم🤣🤭

چنده
برای من ۷۰بود ناشتام
۹۰هم بعد محلول

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی