اصلا امکان نداره که شیرخشک پیدا نشه
من هر دو رو به بچم میدم
غذاهایی که ما میخوریم اصن معلوم نیست چیه همه سردی همه هورمونی معلوم نیست از چی درست میشن
تو این زمونه شیرخشک مقوی تره
اگر فرزندتان میخوره حتما هر دو رو بده عزیزم بچه قشنگ جون میگیره
هیچ چیزی شیر مادر نمیشه،هیچ ربطی هم به تغذیه نداره،بعضی ها تو حکمت خدا و قانون خلقتم دست میبرن
عزیزم. اگه به حرف من باشه میگم شیر خشک نده. من موقع حامله بودم همش میگفتم خدا کنه. شیر داشته باشم. راحت باشم. الان مثلا جای میرم داروشکر راحتم. هروقت گریه کنه. همون لحظه سینه رو میدم. نه اینکه همش کیف دستم باشه بخاطر شیر خشک و باطر آب. خلاصه شیر مادر خیلی بهتره. از شیر خشک پسرم چند روزی درست سینمو نمیگرفت. ولی من تلاش کروم. تا دوباره بگیره
کی میگه شیر خشک بهتره
هیچی شیر مادر نمیشه
شیر خودتو بده بهش مقوی تره
شیرخشک همیشه گیر نمیاد ،راست میگن
پسر اولم اصلا شیر منو نخورد ،شیرخشک میخورد
الان یکسال و چهار ماهه،بعضی شب ها تا ساعت یک و دو شب تو خیابون دنبال شیرخشک میگشتیم،مخصوصا جنگ دوازده روزه
الآنم که میگن سایت بستهی و یکی بیشتر نمیدن و آزاد میدن و....
دومی شیر خودمو میخوره،شیرخشک هم کمکی میدم بهش،
اصلا نگران نیستم بابتش
دکتر به خواهرم گفته بود اگه میخوای بچت همیشه بستری باشه شیر خشک بهش بده ؛ اگه شیر داری حتما شیر خودت رو بهش بده عزیزم
وقتی شیرداری چرا شیرخشکبدی
شیرخشکیش نکن تمام
شیر خودت بهترینه کلی آنتی بادی داره بچه بزرگ که میشه بدنش مقاومتره اصلا به حرف دیگران کاریت نباشه
اگه خودت شیرت خوبه حیفه ندی، شیر مادر آنتی بادی داره بچه رو از بیماری ها محافظت میکنه
شیرخشک خب گیر ک میاد اونقدرام دیگه بی درو پیکر نیست ک دیگه این همه بچه شیرخشک میخوره از اون بابت ناراحا نباش
بیشتر دل خودت ببین چی دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.