یعنی نگا کن دم شوهرت گرم که اینقد راحت هر چیو قبول میکنه قدرشو بدون
خب همسرت درست میگه، اگه شیرت زیاد شد و نینی قبول کرد بخوره ک چ بهتر، ولی اگرم نشد دیگه غصه ی بیخود نخور
آره میگه شیر خشک میخرم کیلو کیلو چه قصه داری هوامو داره زیاد ولی خب من دوست دارم خودم همون کمه بدم بهش نمیگیره
مردا متوجه نمیشن این موضوع رو موضوع گرفتن شیر خشک نیست که ، خیلیا دوست دارن شیر بدن بچشون رو ، اشکال نداره اگر نشد غصه نخور ولی درک میکنم چی میگی آدم ناراحت میشه
اگه از اول شیشه بدی احتمالش زیاده که سینه نگیره برا من که اینطور بود
قرص لاکتاول و قرص های افزایش شیر بخور اگه دوست داری شیر خودتو بدی ،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.