به نظر من که به سنو دکتر موسوی فقد نگا نکن برو دکتر حسینی من که رفتم پیش موسوی بهم گفت ۲۶۵۰بچه بعد سنو که بردم برا دکتر ختم بارداری داد قرار شد برم بستری شم برا زایمان
بعد خودم دلم راضی نبود رفتم دکتر حسینی دیدم بچم ۳کیلو سنو هم بردم واسه دکتر بهم گفت صبر کن تا دردت بگیره
واسه همین بهت میگم بزار تا موقعی که دردت میگیره بمونه قشنگ بچه وزن بگیره
گلم مغزیجات
حلیم
آبگوشت
تخم مرغ آبپز
عدس
خرما
اگه قند نداری بستنی
اینا رو بخور این چند هفته انشالله که بیشتر میشه
سنو داپلر تا الان ندادی؟ شاید خونرسانی به بچه کمه
سعی کن حلیم ، آبگوشت ، کباب ، بستنی زیاد بخوری
ولی از من میشنوی لیدی میل نخور فقط وزن خودت بالا میره و تاثیری روی وزن بچه نداره
یکم وزنش کمه ۴۰۰گرم اینا
وزنش کمه صدک ۱۱زده
این سنو رشد برای کی بوده چند هفته بودی؟
بخونش
وزنش خوبه خب
دو کیلوعه وزنش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.