۳ پاسخ

رو بخار کنری

رو سماور

تو‌ ظرف درب بسته بزار بعد بزار یخچال چند ساعت مونده به خوردن از یخچال بیرون بیار به دمای محیط،رسید بهش بده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 ۱۴ ماهگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی