پوره سیب زمینی چطوره

۱ پاسخ

من حس می‌کنم خاصیتی نداره همش کربوهیداته با یه چی ترکیب بشن بهتر نیست 🤔

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۱۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان Arad مامان Arad ۱۳ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۸ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱ سالگی
مامان گوگول🩷 مامان گوگول🩷 ۱۵ ماهگی