باید از دکترش بپرسی
ولی خوب یه دفعه تغییر نمیشه بدی
اگه میخوره که مشکلی نداره
فقط بدیش اینه مثل شیرخشک معمولی وزن دهی نداره
من پسر اولیم تا ۶ ماه پپتی جونیور خورد که اونم نمیخورد با یه کم نبات داغ یا قند شیرینش میکردم که بازم فایده نداشت
در کنارش شیر بز golden goat میدادم ولی یبوست میگرفت باهاش
دیگه از ۶ ماه به بعد Ha دادم
از اول ۹ ماهگی شیرخشک معمولی امتحان کردم خداروشکر دیگه بهش ساخت
البته این کارا رو طبق گفته ی دکترش انجام دادم
این خیلی بوی گندی میده دختر من لب نزد
با مشورت دکتر پیش برو اگه تمام علائم برطرف شده با دکترش صحبت کن
منم پپتی میدم
نمیدونم کی عوضش کنم
جونیور مگه تا ۶ ماه نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.