علائم تیروئید کم کار یا پر کار چیه؟

۴ پاسخ

والا من کم کار دارم هیچ علایمی نداره آزمایش دادم قرص داده بهم

تیروئید مسؤل سوخت و سازه بدنه
ووقتی سوخت و ساز کم شه چربی سوزیم کم میشه وزن ادم میره بالا و ادم همیشه خستس و ریزش مو هم زیادی داره معمولا غبغب میارن
پر کار هم ظاهری یا نرمالن یا لاغر میشن
ولی ممکنه خفیف باشه و توی ظاهر مشخص نشه
باید حتما ازمایش داد

کم کار .. چاق میکنه لامصب

کم کار وزنتو میبره بالا
پرکار وزنو میاره پایین اگ اشتبا نکنم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آبتین مامان آبتین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری