۶ پاسخ

فامیلامون ساوس کدوم دکتر؟

هر روز بدبخت تراز دیروز این چه زندگیه اخه بعد میگن چرا ج. ن.گه بخاطر خوشبختی!!

من هفته پیش نورا رو بردم چکاب ۵۰۰ بود که😑

شوخی می‌کنی 🫤🤐

وای چه خبره خدایاااا

ی بدبختی‌ دستش خالی باشه باید چکار کنه تو اوضاع

سوال های مرتبط

مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی