۴ پاسخ

یکم نمک فقط میزنم با نبات سفید

پوره گوجه بزن
اما اگه بچت رفلاکسیه احتیاط کن
آبلیمو تازه، سبزی خشک، ادویه زردچوبه و دارچین مجازه

ن اصلا چیزی نزن

نه چیزی نمیزنم

سوال های مرتبط