شاهان و شایان
من این چندتا رو دوست دارم .
نیک ، ژیوان ، مرتیا ، ارهام
وای اسم پسر خیلی سخته چرا هیچی ب دلم نمیشینه😭
من اگ نی نی م پسر بشه یا فرهاد یا شادمهر یا فردین میذارم از اسمای امروزی خوشم نمیاد
نیکان، نویان، کیان،روهام،امیر علی،امیر عطا،محمد صدرا،سبحان،سینا،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.