چرا دکترم میگ اناناس دوره بارداری ضرر داره؟؟ نمیشه خورد یعمی؟

۱۲ پاسخ

بی خبری خوش خبری من تا قبل اینکه گهواره رو نصب کنم همه چی میخوردم از وقتی نصب کردم دیدم هعی میگن بد نباید بخوری 😂😂😂

نباید بخوری

باعث نرم شدن دهانه رحم میشه من شنیدم نخوری بهتره

بخاطر اینکه دهنه رحم باز میشه و جفت میاد پایین

من شش هفته بودم کمپوتش خوردم بعد گفتن ضرر داره دیگه نخوردم

دکتر من گفت تا روزی دوتا حلقه اشکال نداره
منم خوردم خوبم خداروشکر 😅

وقتی دکترت میگه ضرر داره نباید بخوری
خانمای گهواره که بهتر از دکترت نمی دونن

من شوهرم نمی‌دونم از کی شنیده بود آناناس بچرو خوش صدا میکنه😂 از اول بارداری هر روز میخرید می‌آورد منم که هرچقدر میگفتم نخر گوش نمی‌داد مجبوری میخوردم خداروشکر چیزی نشد

اناناس دهانه رحم رو شل میکنخ

۳ ماه اول و ۳ ماه اخر میگن نباید خورد، اگر هوس کردی خیلی کم تو ۳ ماه دوم بخور مشکلی ایجاد نمیکنه

یکم که عیب نداره من هر چی بد بوده تا حالا خوردم کم🤣🤣

وقتی میگه نمیشه یعنی نمیشه دیگه چه اصراریه

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوا و پسری مامان آوا و پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی