بی خبری خوش خبری من تا قبل اینکه گهواره رو نصب کنم همه چی میخوردم از وقتی نصب کردم دیدم هعی میگن بد نباید بخوری 😂😂😂
نباید بخوری
باعث نرم شدن دهانه رحم میشه من شنیدم نخوری بهتره
بخاطر اینکه دهنه رحم باز میشه و جفت میاد پایین
من شش هفته بودم کمپوتش خوردم بعد گفتن ضرر داره دیگه نخوردم
دکتر من گفت تا روزی دوتا حلقه اشکال نداره
منم خوردم خوبم خداروشکر 😅
وقتی دکترت میگه ضرر داره نباید بخوری
خانمای گهواره که بهتر از دکترت نمی دونن
من شوهرم نمیدونم از کی شنیده بود آناناس بچرو خوش صدا میکنه😂 از اول بارداری هر روز میخرید میآورد منم که هرچقدر میگفتم نخر گوش نمیداد مجبوری میخوردم خداروشکر چیزی نشد
اناناس دهانه رحم رو شل میکنخ
۳ ماه اول و ۳ ماه اخر میگن نباید خورد، اگر هوس کردی خیلی کم تو ۳ ماه دوم بخور مشکلی ایجاد نمیکنه
یکم که عیب نداره من هر چی بد بوده تا حالا خوردم کم🤣🤣
وقتی میگه نمیشه یعنی نمیشه دیگه چه اصراریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.