عزیزان ببینین تو این آزمایش جنسیت نوشته؟
و آزمایشم چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم جنسیت نی نیتو فهمیدی؟

نوشته نتیجه غربالگری منفی . یعنی ریسکی نداری

آزمایش انتی چه ربطی داره به جنسیت

تو ان تی چون احتمال میدن قطعی نیست تو برگه نمینویسن

سوال های مرتبط

مامان نخود🌸 مامان نخود🌸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان maleka🩰🩷 مامان maleka🩰🩷 ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماه نور مامان ماه نور هفته بیست‌وهفتم بارداری