یکبار غذا خوردم به چپ خوابیدم تو 10 دقیقه 17 عدد لگد وچرخیدن الانم با اینکه دیشب آمپول بتا زدم از عصر بیدار شده بازی میکنه
همش درحال تکون خوردنه،اگ بخوام کلی بگم تو هر ساعت ۱۵تا ۲۰ تا لگد و میزنه سکسه و چرخشش هیچ
خیلی زیاد باید بشمارم ببینم چندبار تکون نمیخوره😅
منم چون چیزشیرین زیادمیخورم فقک کنم بخاطراونه همش درحال تکامله😂
نمیدونم زیاده نشمردم
من که 5 روز بود خبری ازش نبود خداروشکر که امروز بار به حالت عادیش برگشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.