باز مادرشوهر من هروقت منو بچه رو میبینم اسرار داره که بچه گرسنه ی هرچی بهش میگم سیره غذا دادم میگه نه چون دخترم یه جا میریم همش به من میچسبه وگریه میکنه برای همین میگه گرسنه ی😂😂😂😢😢😢
هیکلش که خوبه🤩
نمیدونم چرا مادرشوهرا حتما باید یچیزی بگن هرسری
مادرشوهر من همچین مارو میبینه شروع میکنه تعریف کردن از بچه های تپل و سفید مردم 😀
بچه من ۳/۱۵۰ بود
۱ سالگی ۹ کیلو دقیق
به منم خیلی میگن ریزه و اینا
میگم تنش سلامت بیخیال
والا دختر من 3300 بود الان هشت کیلوعه
خوبه وزنش
کار بحرف مادرشوهرتون ندارم ولی همش سوپ درست نیست
نرمال عزیزم طبق وزن نمودارش چک کن
دختر هرچه ظریف تر قشنگ تر واینکه خداروشکر سالمه
پسرای منم جفتشون ۲۲۰۰/۳۰۰بدنیا اومدن سر اولی انقد حرف شنیدم سر این دیگه دهناشونو بستم
دختر منم نارس دنیا اومده بود با وزن ۱۹۵۰ انقد اون دوران چرت و پرت شنیدم از اطرافیانم حد نداره برای تو خوبه میگه چرب بده پدرشوهرم به من گفت من میگوزیدم از بچه ی تو بزرگ تر در میومد،انقد حرف تو پوستم کردن،الان هزار ماشالله دخترم کلاس اول،چاق نیست ولی از همه همکلاسیهاش ید بلند تر،اصلا اهمیت نده به حرفهای مزخرف دیگران
عزیزم دختر من ۱۰ ماهگی بردمش وزنش ۷۴۰۰ بود وزن تولدش ۲۹۰۰ بچه من ریزه اس هرکی میبینه یچی میگه مهمسلامتیشونه و نظر دکترش بقیروولش
یعنی سوپ وزن نمیده؟؟
اگه مقوی کنی چرا وزن نده؟
اولا ک عالیه وزنش
دختر من 3/5ب دنیا اومد یماه پیش8/300بود مطمعنم هنوز زیر 9کیلوعه
بعدشم چرب خیلی زیاد برا بچه خوب نیس
چرا کره و اینجور چیزا خوبه ها ولی غذای چرب و روغنی خیلی زیاد خوب نیست
سوپ غذای مقویه هفته ای دو سه بار ب بچه باید داد مقویش کن بده توی سوپ کره اب قلم یا عصاره پای مرغ بریز
خیلی هم مقوین
خوبه که وزنش
نه عزیزم خوبه وزنش
راستی تو سوپش کره بریز برای وزن دهی
فقط با دکترش مشورت کن به حرف کسی گوش نده
یه دکتر ببرش شاید دارو اشتها اوردی بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.