۲ پاسخ

نه بابا اگ دیدی خیلی زیاده دکتر برو ولی امینواکسید ۲۵۰ خوبه برا خون ریزی زیاد دکتر بمنم داد بعد زایمان خون ریزیم زیاد شده بود ولی دکتر برام سونو نوشت یکم رحمم نازک شده بود

نگران نباش طبیعی حتما گرمی خوردی بیشتر شده

سوال های مرتبط