۸ پاسخ

من تعریف شربت نوتریژن خیلی شنیدم خريدم از اول بهمن یک دوره دادم بعدش تغییری ندیدم. دوباره بهش قطره ویتامین( دD3 کورت ) روزی ۴ قطره دادم و شربت لیکو زینک میدم واسه اشتهاش.الان تقریبا ۱.۵ تا ۲ سانت بلند شده ،حالا نمیدونم دقیقا کدوم باعث شده بلند بشه. ولی در کل بهت پیشنهاد میکنم همین قطره ویتامین د و شربت لیکو زینک بهش بده خیلی خوبه.الان قد پسر منم ۹۳ شده

منم ارکان وزن و قدش کم بود دکتر نوشت چکاپ بعد دید نرماله بهش ویتامین دی داد و آهن گفتم لاغره گفت عیب نداره همه چی اوکیه مولتی نمیخواد بدی ولی من میخوام دی و آهن تموم شد یه دوره بهش دوباره لیکو مولتی بدم

دکتر غدد باید ببری عزیزم

من هیچ شربتی نمی دم قد دخترمم۹۳هستش😑

هرماه ویتامبن دی بهش میدم
به نظرم خیلی خوبه

پسرمنم همین وزن داره

هرشربتی امتحان کردم خسته شدم

من که هر چی دادم فایده ندارد الآنم تازه 9۱هست

سوال های مرتبط