۵ پاسخ

سیاه بهتره طعمش تلخ هم نیست

خب سیاه برا قورمه سبزی هست
اون یکی برا قیمه

قطعاً سیاه چون اصلا و به هیچ وجه تلخ نیست تو خورشت فوق العاده میشه خیال راحتی بابت تلخی

سیاه واسه قرمه سبری استفاده میشه سفید واسه قرمه یا ابگوشت یا دال عدس

من سیاه استفاده میکنم‌ خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسِن (معجزه) مامان آرسِن (معجزه) ۳ سالگی