سیاه بهتره طعمش تلخ هم نیست
خب سیاه برا قورمه سبزی هست
اون یکی برا قیمه
قطعاً سیاه چون اصلا و به هیچ وجه تلخ نیست تو خورشت فوق العاده میشه خیال راحتی بابت تلخی
سیاه واسه قرمه سبری استفاده میشه سفید واسه قرمه یا ابگوشت یا دال عدس
من سیاه استفاده میکنم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.